Новини

На 07.02.2018г. се проведе среща на тема: "Подготовка на Проект на Закон за Българската автомобилна камара и законодателни промени в областта на обществения превоз на пътници"

There are no translations available.

img 9068

  На 07.02.2018г. от 10.00ч. в Хотел "Рила" София, се проведе среща, предложена от г-жа Стойкова и организирана от г-жа Милтенова на тема: "Подготовка на Проект на Закон за Българската автомобилна камара и законодателни промени в областта на обществения превоз на пътници".

  На срещата се взе единодущно решение, че обединение трябва да има, но предложения проект на закон, e дискримиционен спрямо автобусните превозвачи и затова ще се създаде комисия, която да подготви текстове за самостоятелен закон. Останалите неотложни проблеми, ще се подготвят в отделни писма и ще се изпратят до КТИТС и МТИТС.

 


 


View the embedded image gallery online at:
http://nsapb.bg/en/news.html?start=5#sigProGalleria8c0da83ae0


 


На 07.12.2017г. НСАПБ присъства на обсъждането и дебатирането на Законопроекта за Българска автомобилна камара.

There are no translations available.

beg 014

  На 07.12.2017г. НСАПБ присъства по покана на г-н Станислав Иванов – заместник-председател на Комисията по транспорт, информационни технологии и съобщения в 44-то Народно събрание на обсъждането и дебатирането на Законопроекта за Българска автомобилна камара. След почти скандални дебати и нападки се стигна до решение за Нова среща след 10.01.2018г.

 


 


View the embedded image gallery online at:
http://nsapb.bg/en/news.html?start=5#sigProGalleria8ef203ba68

 



На 05.12.2017г. в "Гранд хотел София", НСАПБ присъства на Национална кръгла маса

There are no translations available.

beg 132

  На 05.12.2017г. в "Гранд хотел София", НСАПБ присъства на Национална кръгла маса на тема " Мерки за безопасен транспорт и транспортните политики на общините и държавата при възлагането на обществен превоз на пътници" организирана от БССИТ, съвместно с АИКБ. На срещата бяха поканени МТ, МВР, МФ, МТСП, МОСВ, МИ, МТИТС, ИА"АА", Председателите на комисиите по транспорт и правни въпроси към парламента, АОП, АДФИ, Сдружението на Общините, СНЦ, КНСБ, КТ Подкрепа  и други, но основни Министерства и Сдружения не уважиха срещата. Ще се подготви декларация с обсъдените въпроси и ще се връчи на заинтересованите Министерства и администрации.

 Дневният ред на събитието можете да видите тук.

 


 


View the embedded image gallery online at:
http://nsapb.bg/en/news.html?start=5#sigProGalleria17dbf6ba34

 



На 23.11.2017г по молба на НСАПБ, се състоя среща в КТИТС към НС

There are no translations available.

299

  На 23.11.2017г по молба на НСАПБ, се състоя среща в КТИТС към НС. Бяха поставени и дебатирани основни искания и проблеми в бранша. Всички предложения ги желаят в писмен вид заведен в деловодството.

 


 


View the embedded image gallery online at:
http://nsapb.bg/en/news.html?start=5#sigProGalleria39ea9c6129

 



Задължително въвеждане на видеорегистратори при автобусните превози – за това ще настояват от Асоциацията на пострадалите при катастрофи

There are no translations available.

    Задължително въвеждане на видеорегистратори в автобусите, за да се ограничат катастрофите по междуградските линии. За това ще настояват от Асоциацията на пострадалите при катастрофи, след като от прокуратурата установиха, че тахографът в катастрофиралия на АМ „Тракия“ автобус е бил неизправен.

      „Съществуват много по-съвременни средства, които могат да запишат, както ситуацията навън, така и вътре – това са видеорегистраторите. Не са скъпи, той е един вид черна кутия и може лесно и бързо да се провери дали е заспал шофьора или е бил засечен. Ще настояваме за тяхното задължително въвеждане“, поясни Владимир Тодоров от Асоциация на пострадалите при катастрофи.

      Според Васил Пиронков, председател на Национално сдружение на автобусните превозвачи, това е ненужно, защото аналоговите тахографи имат същата функция.

      „При всички МПС-та над 3 тона трябва да има тахографи – те отразяват изминатото разстояние, почивките на водача и скоростта, с която се е движил. Не може да няма запис, може да е повреден записът, но той е там. Контролът в автомобилните превози е най-стриктен“, заяви Пиронков и допълни, че в системата на автобусните превози липсват 1200 шофьори и се съкращават линии, а заплатите им са между 600 и 1500 лева, в зависимост от разстоянията, на които превозват пътници.

      „В самолетите има по две черни кутии и не винаги може да се установи причина за катастрофа. Това е да се установи кой е виновен, но няма да намалят катастрофите“, допълни Алекси Стратиев – експерт пътна безопасност и бивш директор на КАТ-София.


Подробности и видео на сайта на BiT („Би Ай Телевизия” ООД)
  

More Articles...

Page 2 of 25

2

Login for members

НСАПБ е член на

ИПРУ

ipru 


КРИБ

КРИБ - Конфедерация на работодателите и индустриалците в България

banner

Partners

cbs logo

tofedlogo

vivacom logo